Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

19 May 2016

Bengkal Adobe Photoshop


Jabatan hantar berbengkal 2 ari rabu n khamis. dekat utc
Bengkal adobe. mmg lama dah teringin nak belajar. sebelom ni masa mula2 buat blog selalu lah guna tapi hentam jek haha. la ni lama tak guna mmg dah x ingat dah. zaman USP dulu kala kan hehe


geng kamcing yg sama pi..
aaaaaaape lagi kebabomm lahhh haha.
smpai awal kita berwiefie dulu sebelom pintu bukaaaa

ni pulak sementara nak tggu cikgu sampaii..
bawah ni lah antara yg sempat belajau n yg sempat aku prinscrn kan.. rasa macam tonggang langgang susun. aku dah tak ingat mana aku belajau dulu hehehe

Hasil pertama

Hasik ke 2 kad raya hehe payah gak lah tampal2 gambau ni.. nak ingat banyak stap. tapi mmg seronok er
agak lambat juga lah nak bagi paham..
maklumm lah makcik2 dah nakkkk oiiii hahahha

Minom pagi rehat kol 10 pagi..
pida makan mee kari aku n mona makan roti jala.. sedap kuah kari torbaikkk

 Hasil ke 3 selepas rehat.. tulis nama dengan pelepah bulu hayam haha.. nak bagi nmpk ifek colorfull..

Hasil 4 ha yg ni pon pitom gakk.. nak guna muka sendiri x de lah yg sesuai hahaha
 memula aku nak guna gambar hero drama vampire diaries ian somerhalder tu latar belakang hitam. tapi ifek bendera yg wana kuning x jelas. pastu tukar muka hero james bond muka die x center pon masalah yg sama. ha last guna model pempuan ni sape tahhh... hehe teros aku malaysiakan die walau mata kau biruuuu....

Pic makan t.hari. jarang dapat jumpa sesama gini jom kita makan pizza. pizza jek paling dekat antara utc tu. rehat x lama pon satu jam jek kan...
macam biasa simpan kenangan banyak2
weifie lagiiiii
haha klakar sangat masa nak oder. aku lah jadi blur bila tetiba pida nak makan salad. sbb bila pi pizza makan pizza lah kan.. tetiba die sebut menu diet. kejutan kak tijah. smpai kak tijah lupa nak oder.
passtu tanya member balik eh aku oder ape ek?? air jek kan tadi hahahaha sengalll panggil balik budak yg amik oder tadikkk...



semua ni yg aku makannnn... jumpa member mmg paling best masa makanlahhhh...
masa ni makannnn jek tak pikir lain. balik umahhh mak makan nasik lauk kari ayamm.
makannnn pastu tidooo kau mampuuu
aku sejak kertu ni kalau seharian badan dok dlm akon malam akan sakit sendi koo..
sblom tido telan atifast 2 bijik. x makan melarat smpai esok mati er. last bengkal esok kena sihat2

Bengkel Hari Ke 2

Hari last batik dayyy
wiefie duluuuu
awal smapi kan ape lagiiii
sebelom cikgu mulaaa wajib snap sedasss haha kata kenangannn kannn

hari ni last belajar adobe. cikgu ajar buat poster. 
cerita indon ngah ngetop tu ada apa dgn cinta2.
carik2 gambau kat ig jumpa pic tatam hahahaha... omel tak hero aku..

hahaha.. mana boleh tatam jek. mak die nak gakk. masok geng sekali..
kau adooo???
MAkan pagi lupa amik gambau... lupa ke ape. tah aku x jumpa pon. geng pon lupa ni kottt

ni rehat tengah hari.. plan nya nak pegi fajar nak makan Mcd..
rupanya Mcd lamaaaa dah tak de kat situ.. kesian wehhhh
rehat dah la satu jam kawasan tu cam x de tempat makan menarikkk last pizza jugakkkk.
snap2
cam biasaaaaa ahhhhh
makan pon sampai. semalam die makan salad jek kan. 

                             hari ni paksa die makan pizza. semua makanan depan die kikikiki....

hasil kerja hari ter akhir..
Boleh la kan. haha cuma lom ada kekemasan. x nmpk real lagi..
ni lah semua wakil yg jabatan hantar. semua pembantu perpustakaan n 2 org pegawai.. cikgu kita yg tengah2 pakai spek mata tshat pepel tu. muda lagi org nye. sempoi n spoting.. terima kasih cikgu ats ilmu n tunjuk ajar. ada umur kita jumpa lagi mana lah tau kalau2 ada lanjutannn kan kann kakak suka ajekkk.hik
k lah esok ade membe nak belanja kenny rogers. matik lah gemok haha 2 hari telan pizza kan.. 
ah pi lantak.. rezeki jangan sekali ditolakkkk
k adiossssss



No comments: