Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

23 June 2017

Cuti raya 2017



Tahun ni aku mohon cuti lama 6 hari.. reject satu hari jek 29 hb raya ke 5, kena kije cawangan. ok lah tu.. raya kat mana lom tau hahah.. hari ni jumaat  23hb aku dah mula cuti hehe. abang kau balik kije petang tadi pon x kabau ape2 balik kg ke tidok. senyap jek. die soh tido umah mak. bagi hampper cam biasa. n bagi kak tijah snicker rayaa tuu heheh sedappp

baju bajan budak2 dah siap beli. mak2 budak jek lom lagi. keluar 3 beradik petang jumaat satu jam lagi nak bebuka. terjah dataran pahlawan kita org masok brans outlet.

menggila plak die punya sale

kemeja perempuan 2 helai 70 
pastu saiz gegasi cam kak tija ni ade la pulakkk hehehe

 *jangan kecam saya haha
teruja ni ada saiz kikiki
plan sebom bebuka tadi nak makan The Manhattan Fish Market kat Mahkota Parade 
lepas beli baju bajan bagai plan dah berubah haha makan mcd jek sudahhh..


ting tong lepas kekenyangan tu biasa hehehe




No comments: