Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

20 May 2016

The geng

 Alhamdulillah.. rezeki membe belanje hehe
kalau ikot muak tau makan ayam kenny ni dengan air capucino. tapi kan teringinnn nau kat tekak hakak..
so semua oder sama.. haha jom geng gemok sesama huiiiiii
Ayam semua oder black peper. ni mona punya.. 3 side dishes mona pilih salad, macaroni cheese ngan mashed potato
yg ni aku punya..macaroni cheese, coleslaw ngan mashed potato
bun amik  macaroni cheese, bbq baked bean ngan mashed potato

 Ha ape lagi berwiefie selepas mabok ayam hehe
 Mata aku tetiba nmpk cam mata mak panda.. haha cam mana ni malam kang nak nonton X-men
hehe acu kata tiket kol 12 am amikk ko
 Last home made muffin aku pilih vanila..  sodapppp
Last the desserts
chocolate muffin with vanilla ice cream and cherry on top ha kau. nasib tak tamak oder sorg satu haha.. bertolak2 nak abis kan satu ni hahahaha

No comments: