Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 May 2016

Sagil lagiiiii


Pas makan t.hari tetiba jek abg kau ajak pi mandi2 kat sagil..
oh aku on jek. janji bawak khemah.
x de mood aku kalau x bawak. x memasal aku dok atas jaga beg. ape hallll haha


Sampai kol 4. Abg kau pasang khemah. bukan nak tido pon. senag letak beg jek. nak salin2 baju x payah naik atas carik tandas bagai leceh..


Org x de lah gamai sangat. ahad johor koje kan. aman org melaka nak mandi hahha


kakak x de kije susun batu..


Budak ni lah paling suka.
smpai kecot2 tangan...

kol 6 lebih kot kuar.
dah puas mandi smpai kecot.. kebuloo
singgah tangkak. carik KFC mana lagi budak ni kan..
tetiba banad tatam panas. eh takot gak aku. lama sangat rendam tadi kot. 
smpai umah teros bagi ubat demam. jangan lah melarat. sok nak sekolahhh


No comments: