Pages

Google+ Followers

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

29 July 2016

The Manhattan Fish Market Mahkota Parade

 Biasa le rehat jumaat. awal2 gaji plak tu..
 test tmpat baru buka kat mp ni. The Manhattan Fish Market






ape nama tah tapi ikan dory sedappp
Sizzling brownies teruja sangat dengan benda alah ni.. sedap



28 July 2016

Last Kisah Raya..

Kenangan sebelom dan semasa jamuan raya kat opis..
 Tahun ni kak tija terlibat persiappan deko2 gerai. grop kita org menu rendang ayam & daging n sambal bilis.. bab mendeko ni membe kak tijah lagi pakar. kak tijah tolong2 pe patot sikit jek. leh tu kak tija wat semak jek haha..

 bab memanjat bagai kita serah pada lelaki jek
 deko-deko
 hiasan meja tu budak lelaki buat jangan kau x tau. kak tija cuba2 lipat kain batik tu kejongggg jek. sakit jek mata hahaha
 ni lah grop mendeko tahun ni. ada lagi 2,3 org mana melokop tah. 

 Hari kejadian.
 Jamuan raya dan perhimpunan pagi bil 2/2016

 sampai2 posing2 dulu wat kenangan

 terselit pulak kumbang kuning hahaha


 kak mona n kak tija..
 masa ni org tgh sebok isi juadah.. kita 2 org cam biasa lah hahaaaa

 tu kak jah org yg brtanggungjawab terhadap rendang ayam sedap gilaaa

 ok ni lah semua grop bahagian kita org. alhamdulilla tahun ni semua ada. lengkap




 Grop pempuan

 Grop lelaki n KB
 Pas saip2 gerai kena keluar. amik gambar reramai. gambar tradisi kat tangga library hehe

 posing dulu sementara tggu VVIP



 ni lah kami warga kerja Library Melakaaa
carik lah kak tijah heheh blue colorr

 no 145 bertuah hari tuuuu..
besau hampper he





dah tu jek
sekian.