Pages

Google+ Followers

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

31 October 2016

Jalan-Jalan Pi Muar

Semalam Abg kau kata kat muar ade dinasour. wahhh ye ye jekkk..
hari2 balik kija die lalu sini..
alah dekat2 jambatan ke 2 kat muar tu

 bapak gamai org.. nak snap gambau pon x senang,
 haii
 ok lahh.. banyak gak dinasour die.. besar2 nyahhh
 Paksa budak ni bergambau.



 senang nak cari tmpat ni tepi amj jek




yg ni paling bosaaa.. menganga jekkat luar
puas tengok dinasour ajak apak kau pi tanjung mas..
nak tengok matahari terbenam. he
kat klebang x dapat kan..






 Lepak2 sambil  makan kacang rebus..
perati ong memancing

dekat2 kol 8 berangkot balikkk.. makan nasik kat umahhh hehe


29 October 2016

Cuti Deepavali

Cuti kan melopong kat umahh. masak lah juga. makan t.hari budak dah memekak. x keluar ke? nak kemana kan bujet ciput nihh nakkk oiii.
bapak die ajak le kuar ape lagi.. nak pi klebang bapak gamai weh.. termasok pulak kat dataran tu hazab nak keluar. bapak gamai org. cisss. jalan keluar tu patut ade trafik light kot. kalau cam haku ni bawk keta mampos kau x balik2 hahahaha...

Pastu pekena yong tau foo pantai puteriiii... huiiiii layannnn



28 October 2016

Justberrys Dessert House

Lokasi : Kota Laksamana
Adik aku ah dah bape kali pi melantakk sini..
aku peratiii jek... jumaat kan tido umah mak tipaa. paksa acu bawakkkk.
sedap gilaaaa

Tah ape nama... sedap gakkk
kau?? ape yg x sedap?? puihhhh


24 October 2016

Jimbot dengan geng

Bukan senang nak kumpul semua ada. nak seting cuti baik punya serentak kau ingat senang,
he tangguh jek.. plan asal nak tukar kad bank. pastu nak cari kkain utk satu projek. ceh projek sangat kata kau kikiki. pastu melarat lah dah bejalan gila kau x makan hehe


Tempat pilihan souel garden mp..
 celebrate skali birthday bday cik aya kitaa....
sekali arong lah mejelis nye he





Selesaiiii


09 October 2016

Taman Ekstrem Tasik Chinchin Jasin

 Asik sacak bosan yo..
jommm berendammm
x jauhkat jasin jek..
ari tu pi adik beradikkk.. kali ni ajak abg kau
 Budak2 suka lah kan












18 September 2016

Raya Haji 2016

 Raya haji tahun ni umah mak kiteww..
x de ape sangat, cam biasa tolong2 ape patut.
tugas potong daging n basoh ayam aku wat. masak aku malas hahaha..
 tolong2 kacau kuali okey lahhh..
 Bab cuci kuali aku mmg sentiasa ofer diri pastu stanby roti pehhhh
buat nyuruk2 jagan bagi tau adik badik hahahah..
tapi kantoi gak nak bocor rahsua..

 Malam raya tu ikot adik beli teket bus die nak balik pasir gudang.
pekena kacang pool kat medan selera bentayan.. wow..
 Menu raya cam biasa..
X de pic tuan tanah, tak sempat lah nak bergambau bagai..
bz makan jek kije hahaha...
abg kau balik raya umah mak die. x tau nak kata cara aku ni betol ke tak. kau org x payah lah ikot.
yg penting aku laki bini ok jek.. selalu pesan kat anak2. jangan sama kan hidup kita dengan org lain. mmg tak kan sama. yg penting cukup makan pakai leh pi sekolah kitaa happyy sudahh,