Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

21 September 2014

Makan todo / Korea

Mggu ni x de pi mana pon..
merap jek kat umahh..
maknnnn tidooooo
makannnn tidoooo
dengo bunyik lagu pedal pop yo..
melompatt..
mak die ok..
bukan anak die hee...
cite korea ade cita baru tau aku follow

  My Lovely Girl  
Baru episod 2... uiiii Rain Oppaaaa belakon rugi lah mak x tengok kan hehe!!! 
die berlakon dengan Krystal

    Drama: Blade Man (English title) / Iron Man (Korean title)     

Ni sorang lagi Lee Dong Wook
Buat masa ni aku lom paham lagi ape kisah citer ni..
tapi cam biasa dong wook watak die misteri sombong tapi ensem hehe br  4  episod pon kan..

   My Secret Hotel   
Ni ok jugak misteri pembunuhan kat hotel tmpat dorg kije n cinta 3 segi antara Hyo jumpa balik bekas suami dia dan CEO hotel tmpat die kije tu hehe.. sweet

   MY SPRING DAY  

Choi Soo Young  (girl's generation) sebagai Lee Bom yang menderita sakit dan  menerima transplantasi jantung. Best la walau hero die Kam Woo Sung sebagai Kang Dong Ha cam dah tua kan tapi lah aura matang la senang.. lagi sorang si ensem Lee Joon Hyuk sebagai Kang Dong Wook kekasih si Lee bom n adik kepada Kang Dong Ha.. yg jadi konfliknye jantung yg Lee Bom dapat tu lah jantung mending isteri kang Dang Ho.. jadi si lee bomm ade rasa semacam bila nmpk dong haa... haaa cam tu ade pahamm hehe jenoh ok akk citerr.. dah nak pi makan 
K byee

No comments: