Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

27 March 2016

Batman V Superman

Jumaat ri tu kuar berpeleseran hadik beradik haha. x de hapa sangat nonton wayang + makan2 1st time kuar ari tu tengpk dilwale. ni yg ke2 kalinye... hari tanpa budak2 katanye. budak2 kan dah tengok boboboy kan. ni masa mak2 pulak hehehe keluar umah jam 6.30 potang
 1st port caffe bane.. 
 sebelom pesanan siap kita posing duluk adik2
 lagi...
dan lagiiii
 makan ni kongsi 3 orang haha syokkk.. rebut2
dap kata ko
 Cookies & Cream Bingsuuu sodappp
 Coco Nuts Waffle pon sedap..
kau ape yg x sedap kan hahahah
 Snap seblom pemblasahannnn
 Die pon nak juga.. tapi versi licin caucincauuu
 X de lah mahal nauuu.
 ok.. move start kol 9 jalan2 jap
carik baju kakak. tah ape nama kedai ni lupa.. sale gila2

yo yo jek yg baca tu huk heheh

 masa utk nonton..
kita beli popcorn dulu....
x tau nak cakap best ke tak, eh mmg la bestkan tapi x puas atiiiii....
sbb superman mati
lemah aku cerita hero mati ni tau...
x nak bagi bintang

Next Move

Marvel’s Captain America: The Civil War



No comments: