Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

05 April 2016

Birthday Bad

 10 tahun dah si bad ni.. dulu kecik keding jek skrg membulat dengan jayanye...
besday die jatuh hr selasa, hr bekije, + bz skit aku kena pi bengkel nazam.
so soh kakak die pesan kat apak kau kang lupa haru. bad ni x banyak kerenah. x banyak sangat permintaan. tapi kalau merajuk boleh tahan hehe.. diam diam ubik cam apak kau le kikiki
 kek kalik ni apak kau beli..
balik2 petang tu dah ada lam peti ais. aku plan ajak makan2 jek. sbb macam x sempat nak carik kek bagai. nak buat mmg tak lah kan kikiki...
so sbb x plan belik kek apak kau blasah jek ikot tekak die. tiramitsu kek. sedap. semua makan kecuali tatam. tatam mana makan klau rasa pelik kuat ni. tiramitsu ni kan rasa cam copi2. 
 nah si tembun saya hehe dah besau ssh nak soh amik gambau. ni adalah paksaan hahaha
 si tatam lorat nak letak gak mahkota cam abg tu kat pale dia..
ok bad happy birthday abg bad. jadi anak yg baik mendengar kata belajar rajin2 tulisan kasi elok sikit ehhh...
last pic makan dengan geng kat secret reccipe merlimau...#goldencrispy yg mengiurkan emmmm dappp
k bye



No comments: