Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

13 March 2016

Boboboy the movie

Seperti yg aku rancang hehe nasib abg kau x banyak bunyik..
kita org tengok yg belah petang. aku plan nak tengok yg kol 6 lebih punya. keluar umah 4.30 ngam2 sampai dataran 5.15. nak cari parking bagai menapak naik atas dah 5.35. 
 nasib masa nak beli tiket x ramai orang. rupanya abg kau beli tiket yg 5.40 punya. weh dah nak mula.. x sempat beli popcorn eeee dengki jek huhuhu...
ngam2 duduk kerusi boboboy pun mula.. jangan lah ade yg meringek haus bagai.. ape x sempat beli.. abg kau er ni...
 mmg best lah. adam layan dr mula smpi abis.. melopong. degil x nak duduk. kau tau die tengok sambil berdiri.. rugi je sewa kusi kau ek... adam lah paling teruja sekali. boboby mmg dorg layan tiap mggu siri kat tv tu.. pada aku papazola lah paling lawak sengal die boleh tahan.. seko lagi yg kotak ijau tu ape nama tah.. siap jatuh cinta bagai hahah ha adudu kan nama die hehe..
tapi bagos gak lah tengok tayangan ko, 5.40 tu keluar panggung dekat2 kol 8. turun jek carik makan teros..
 mana lagi anak2 aku ni.. kfc jek lahh
suka benau... kau tengok adam hehe x sah kalau x overrrr

No comments: