Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

10 November 2015

Sweet Oktober

cuti depavali x kemana meh update kisah nak basi sblom aku lupa ingatan miahahah.
 Bertahun juga le x makan kek sr
kau tau lah harga die kan...
sesekali boleh le..
ari jadi anak aku beli kat fung seng sudah
 kali ni rasa teringinnn sangattt yg niiii
pehhhhh
beli kongsi dengan acuuuu
 kita raikan hari jadi 2 beranak ni...
alya 29/10.. selang sehari mak die pulak 31/10
so potong2 ni buat hari jumatt malam lah sbb aku tido umah mak akuuu hehe
mmg plan baik punyaaa lahhhh...
sekejap jek selesai sebijik ni belasah anak beranakkkk...
 ni pulak anak buah aku. anak adik aku yg br potong kek tu yg sulong.
tido semalam kat sepital sbb jatoh katil..
adoiii seram dengau cara die jatoh tu,..
die bajet lending kat tilam bawah, sekali tersasar.
kepala lending kat simen.. belentum bunyikkk
pas jatoh muntah,.. mmg mak die x pikir ape lah bawak sepital teros..
scan awal katanye x de ape tp mntah tak berhenti lagi suspek pendarahan sikit,
doc pantau 6 jam kalau x ok kena pi jb.. semua dah risau.
nasib lepas 6 jam muntah berenti.. tetiba stabil..
t.hari tu baru aku dapat pegi tengok die. nmpk macam dah ok. ptg tu dah boleh balikk.
harap2 x de lah kesan ape2. kepla ni kan risau sikit. 
balik dr hospital singgah makan.
budak2 nak makan nasi beriani
mana lagi.. kita org suka pi kat home cafe. mmg biasa pi sana..

 ni sampingan...
 semua oder beriani ayam crspy.. aku kongsi dengan adam..
tu yg pinggan nmpk sikit..
tapi kau x tau. adam x abis aku bersih kan hahaha
tak baik membazir amalan syaitonnnnn

kakak x pandang2 dahhh
mmg sedap lah nasi beriani die... ayam masih besar tu yg pentingggg
last ni budak tahun depan drjh satu..
tah ape kabau... abis dah citer bulan lepas..
ahad ari tu kita org pi mandi sungai kat sagilll
nnt lah aku update

No comments: