Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

11 December 2015

Sweet November pulak

 Kita himpon kan semua cerita bulan 11 ye nak
mak aku kata kasi lahok..
hehe
kita mulakan dengan cerita 8/11/15 b'day abg kau..

Abang kau ajak pi sagil
cam tiap bulan lak pi sagil kan.. beh tu dah tu jek sg paling dekat..
b'day die so suka ati die lah kan..
sesambil berendam layan makan kopok..
 air sejok gila walai dah tengah hari nyah..
 tapi best lah org pon x ramai.. pi yg hr tu hakak jaga beg kan
kali ni paksa abg kau bawak kemah tu hehe
puas ati dapat berendam sekali

 cam biasa dah puas berendam mmg perot lapo menyucok
jom layan kfc.. bapak kau belanja... haha nasib lah abag kau belanja sendiri di hari jadi sendiri weh weh weh
budak ni lah paling penat sekali. sepanjang perjalanan balik die bantai tido

 Ni pulak citer 18/11
majlis penyampaian hadiah sekolah tatam.
 kebetolan aku off kan.. ni lah bongsu last tadika..
mana ade lagi dah kan..
suka die aku datang
 die masok pesembahan tu yg teruja aku nak tengok hehe
tatam pakai baju melayu biru tepi sekali barisan hadapan
ni persembahan pertama lagu utk ibu bapa..
 comel semua..
yg depan sekali tu pelajar terbaik 6 tahun..
berkeyakinan sangat dok depan weh..
persembahan bi pon die juga.. lawa sangat

 ni persembahan ke 2. lagu ape tah, tapi 3 bahasa
melayu, inggeris n arab
 suka lah die dapat hadiah..
tatam ni tahun depan darjah satu..
perkembangan die belajar agak lambat sikit nak banding abg n kak die..
die ade masalah keliru b dengan d
bukan tu jek M dengan N pastu g dengan y.
ni penyakit keturunan ni huhu..
aku kecik dulu ya allah jenuh. rasa smpai drjh 2 kot br ok heheh.
aku tengok die dah boleh baca cuma x lancar n lambat. terutama bila ade huruf2 tadi. die amik masa nak pikir dulu.. jadi x terok sangat cam mak die lah hahha...
plan2 masa cuti ni soh die banyak baca suku kata..
x pe adam pelan2 kayuh..
ni lah sweet november..
bulan 11 hari jadi nazriq, abang kau ngan tok ayah..
pastu 1st gaji acuuuu


pemblasahan gaji acu yg pertama
menu domino, saty ade, roti jhon ade...
ngan ais krem bagai..
terek perot abaq hang...
nikmat makan reramaiii...
penutup cerita 30/11/15. budak ni selamat khatan. dah ade anak bujang ga gaga ga
buat kat klinik amal telok mas.. dapat sebelah petang jam 3. sampai2 teros nama panggil ok lah die 1st. x de lah sensara dengo respont org lain.. org lain dengau lah jeritan die hahaha... kuat juga lah menjerit mamat nih..
ngeri mak masa tengok proses die. hehe alhamdulilla dah baik dah..
k lahhhh 
bye

No comments: