Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 November 2015

n3 x de tajuk malas nak letak.. eh tak tau nak tajok aper
Lama hakak x hapdate haha
sebelom ingatan hilang dibawa angin segeralh ke sini...
ni kejadian dengan acu.. melantak benda ni mmg dengan die jek lah..
 pegi  kekonon teman acu pi buat kwsp 
kebetulan aku off 19 hb tu,
mggu depan pas die balik krabi hr ahad, senin tu dah masok kije.. 
dah kije dah mamat ni hahha ssh lah nak ajak merewang hik

2 atas ni fev acu.. ape nama tah atas tu telor. alah telor ayam
bawah tu ayam hehe sedap gak lah

 ha ni 1st time test sedap le.. Chuka iidako alah sutun.

yg ini idaman hakakkkkk... emmm dapppp
aku ni kalau ikan salmon tu semata mmg lom boleh telan.
tp yg ni ok sbb mkn mayonis atas tu kot.. mmg bsedap lah kauuu

 acu belanja pulak hehe sedap die bukan mahennnn

 Ni brownis nutella. baru test juga. heboh kat fb pandangg jek..
baru ni rasa.. sedap gila x cukoppp lahhhhh


ni budakkk filing sangat makan sambal ayam. smpai terpercik lam mata..
die kena t.hari sblom pi sekolah agama.. boleh pi sekolah agama lagi mugkn baru pedih2 sikit.
malam tu pon die x cakap kat aku pon. tido awal aku pon x perasan mata die. bagon pagi amikkk kau dah bengkak.
agak kau sakit x reti becakap ke bad dah bengkak gini..? amik kauuuu kena marah pulakk
ye le mata tu kan bahaya... pagi tu x payah pi sekolah. kauter klinik lom buka aku dah smpi nak amik no haha tu pon dapat no 2. ade makcik tu lagi awal tah jam berapa die dtg.
doc kata kene cuci. peh aku yg perit masa misi pancit air guna picagari.. die kena golek2 kan bijik mata. lama gak le.. die leh cakap best. sbb sejokk jek mata die.. eh

Buah tangan dari krabi.. beria die ngumpol duit  nak pegi. ni dah kije lagi lah dengau2 nak pi korea ke pilipina. jadi jek ngan grop die... hakkak bila nak smpai krabiii ni uwaaa..
k bye

No comments: