Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

07 October 2015

 As salam.. eh lama hakak x hapdete kan. last raya haji.. tah asik x smpat je..
lagi pon mggu lepas dr hr khamis aku anak beganak betapa umah mak aku..
khamis jumaat kursus sabtu free ahad acu konvo isnin n selasa konvensyen kik so laki aku pon kije balik malam kita org bncg baik betapa jek umah mak tipah.. sian kat bebudak balik dah la lambat pastu nAk kena berangkot pepagi bute... 
aku suka jekkk haha
 so bila kat sg rambai line tenit macam bahabi je..
mmg berperam lah gambo..
 sebelom aku lupe moh kita kabek2 kat sini.. nasib lah lepas kat iG tu pon hazab
lau tak mmg amokan
kita mulakn dgn n3 x de tajok ni hehe
 laki aku ajak pi muar. dia kata ade mall baru buka. so baju suar budak elok2 seploh inggit..
hakak x leh dengau murah2 ni he
moh kita pi.. mmg murah gila.. baju2 buat basahan. sian si bad suar dah singkat, die ni tinggi kaki panjang. pakai suar pendek singkat dah smpai ats peha hehe


pas tu lepak2 kat tanjung emas..
lama x melepak.. org gamai gila..
budak2 seronok lahhh....
cantik memalam kat sini... siokk

 baju pink pic pi kursus
hari pertama kena pakai baju sukan.. cantik pulak color pink ni hehe
kursus pengurusan kauter cemerlang
utk kami2 di barisan hadapan ni.. (depan lah sangat hik)
tapi terbaik lah kursus ni x smpat nak boring.. sego mata
cara die nak smpai kan sesuatu tu buat game dulu.. belakon lah ape lahh bestt!!!
terbaik pn mahirah...

masa rehat geng ajak minom2 kat border's tea
kat semabok.. bapak beso tau cawan die..
aku test mocha.. sedap nak mam..
hastagkaw
hastagbapaksedap
hastagpekatlikatmelekatterbaikkkk
ni video kena jadi nenek tah boleh on ke tak..akk x reti lah dwld video dlm ni
 haha ni akibat degil org kata jgn conteng ketas x paham amk kau..
banyak watak die soh pilih nenek, rock, baby
gasak lah nenek senang sikit.. guna jek ayat lupa..
benaunye hakak gabra x tau ape nak cakap haha
wakil cerita hari ke2 berkursus.. hehe
nnt aku tepek pic acu konvo eh next n3 lah
penat lah
K byeeee




No comments: