Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

09 October 2015

Konvokesyen acu

Ni cerita ahad lepas 4/10/15 
Konvokesyen acu.. ni kira 1st time lah dlm keluarga aku..
teruja bukan mahen hahaha..
 ni masa bru smpai. aku cam biasa tebangak bangak
follow jek acu
org gamai gila..
ni hadiah utk acu yg pertama..
aku niat nak bagi die 2. yg ni untuk diploma..
sian die masa terima diploma kat poli dulu x de pon bunga2 ni..
masa bergambar pon pinjam bunga kawan die hehe
aku x dapat cuti, mak jek pegi. ude bawak mak tapi x masok..
mmg kesian lah..
bila kat uthm ni kengkonon nak tebus balik..
perhargaan yg x seberapa ni untuk hasil usaha die..
 malam tu ade drama haha smpai sentap mamat tu. ngan aku2 sekali.
angah n ude buat pakatan..
petang sblom tu ude wat cerita  x dapat balik lah.. cirit lahhh duit x de lahhh bagaiii
mmg hangin lahh hahaha..
mamat tu dah sentap "dah x payah.. bio die konvo sorang"
aku dah geram..
pehal ni wehhh
 x smpai 15 minit dengau bunyi keta kat luar...
cisss tertifu kak nab hehe
jubah konvo ni bukan mahen berat upenye...
 nmpk happy kat muka mak
x kesah heret die sana sini amik gambau bagai
dia layan jek
 masa ni lepak2 kat tangga nak tggu masa masok dewan besar tu..
aku n mak jek masok.. yg lain tggu luar...
 selesai jek dapat bunga ke 2..
ok yg pakai kaca mata ni utk ijazah die.. tahniah acuuuu
 masa ni berjalan nak balik
sesambil tu bergambau kenangan
 jelebu boleh tahan lah masa ni
 lagiiii
 lagiiiiiiiii
 cantik pulak payung2 ni die sangkot gitu,
colorfullll
 yehhhh kak temah perasannnn hahhaaa
 tatam pon sebokkk
 kamiiii

kenangan x kan boleh lupa..
paling manis dalam keluarga aku..
tapi sedih sikit, ayah x dapat tengok.. 
angah pon x de sbb jaga ayah..
K lah mata masok abokkk he
BYEEE


No comments: