Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

23 September 2015

Salam Aidil Adha


Selamat hr raya uolls
raya mana?
aku perak tak..
sg rambai x pasti..
yg nyata kami di pertam hehe
biasalh laki aku ni pesen die senyap jek..
bukan nak becakap.. balik kg ka? sg rambai ka??
aku pon pening, nak menunggu die balik kije petang tu eh..
persiapan ape pon x de. org begasak pepagi pi pasau cari ayam bagai aku lek jek..
tapi bila dah kol 11 geger gak lah. kalau petang ape yg tinggal kat kodai tu???
kebetulan adik aku serah diri dtg umah. aku ajak die pi pekan jam 1. tak payah masok pasau mmg tgal sayoo jek nyahh..
beli bahan nak buat rendang ayam. aku plan rendang makan ngan nasi impit sudahh
pastu tambah laksa. lama x buat. eh rendang pon aku jarang buat ko.
seingat aku masok yg ni baru 4 kali haha,,
ye lah hakak kan raya perak..
kalau x perak sg rambai. jarang gaya umah sendiri..
tah ape lah rasa haha
 dah siap2 kan bahan kol 6 ptg..
resipi aku mintak kat pak google..

 lepas makan mulaaa
tungku sebelah nasi impit..
dekat jam 11 selesaiiii
ni lah die rendang hakak..
bolah lahhh tahan hehe
tapi x leh lawan rendang mak aku bawah nihh

adik aku wasap
kongajo nau lahh
leleh air lioq makk
B Y E


No comments: