Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

09 May 2015

Happy bday mak KITA!

Hr ni bday mak kita #happybdaymakkita.
Kita pilih gambau ni sbb ni lah moment terbaik die sebagai seorg ibu.
Banyak lagi benau nye. Tapi yg ni paling WIN. Stnby utk 3 okt #hariacuuu
Mak kita x de fb. X de ig.
Saje jek kita smpan kenangan kat sini..
Doa utk mak kita,
Ya allah enkau rahmatilh ibu KAMi,
Aku pohon rahmat mu dan
Keampunan untuknya,
Kau anugerahkanlah kepada die kesihatan yg baik,
Kau anugerahkn sebesar besar ganjaran kerana melahirkn KAMI dan menjaga AYAH
Aminnnn...

#selamathariibuu

update gambar beday mak kita
kita buat sabtu petang hehe..

 kek adik kita beli
red velvet
boleh lahh hehe...


No comments: