Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 May 2015

Projek!!




Taraaaaaaaaaa ....LAKSAAAA !!!

benda yg senang untuk waktu rehat jumaat..
kita guna sadin dlm tin..
kalau ikot ikan kita rebos tu mmg paling power lah..
mana smpat nak rebos bagi kau gila.. aje ketulang kang,,
utk org pemalas cam aku ni.. guna sardin dalam tin selesai masalah..
cukop asam keping.. cukop khalat2 die x de nye rasa hanyir sadin tuuu nyahhhh...
bertambah2... nak tengok bikti??

 kau peratiii yg tudong itam tuuuuu....
macam nak telan sudu jekkkk hahahah 
haaa tu sorg lagi kahkahkahkahhh
mampos baik kita larikkkkk


No comments: