Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

14 May 2015

Hari ibu

hegeh2 br nk up date hehe
 MD hari ahad kan.
abg kau bz ahad tu.. biasa lah kalau ade kenduri kawin kat taman tu..
smpai petang br nmpk muka die...
soh hari sabtu kije sekerat hari lepak2 umah mak aku.. sombut bday mak kita.. 
balik umah nak masak buka peti nmpk kotakkk... hehe
tengok tu tulisan apak kau..
jarang2 wat kejutan apak kau tu sekali die buat tekojut gak..
so dah nmpk ttp balik malam kang nak buat2 tekejot boleh??? hehe
 walau hanya sebijik kek tapi besau makna nye pada aku... 
walau ferero rocher 2 ketol ... 
tapi besau lagi makna love pink tersembunyi tu hehehe... tq abang kauuu....

No comments: