Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

16 March 2015

Kisah semalam...

Org kat umah aku ni kalau sarap mmg kena nasi.
ssh nak ubah. kalau tetiba aku buat mee ke bihun goreng ke kan jam 10 dah mengadu lapo. tu yg aku nyampah tu.. jadi mmg dah kebiasaan nasik goreng ke nasik lomak hehe soto ok sbb ade nasik impit..
so semalam pepagi moning menu nasik lomak sambal sadin.. sambal sadin masak malam sblom tu.. senang kije aku pagi masak nasik jek hehe...

masa ni aku ngadap laki aku bersih kan sangkau kucing..
 ni anak2 qiqi.. dah 2x beranak siqiqi tu. yg 1st 4 eko tgal seko jek skrg..
yg ke 2 ni 6 eko die beranak. tinggal 4 eko. 2 mati mengejot.
 geram jek..
tapi aku geram2 gitu jek. x berani nak pegang hehe..
ni paling ngadee ngan kakak... paling gomoq pon die..

t.hari masak sop ikan. tekejot hakak bila abg kau tetiba soh masok sup jek.
bukan ape. abang kau ni penggemar masakan bersantan foreverrrrr abaq hang.
aku masak asam pedas sesekali pon die cebik cebikk ehhh... tetiba die kata masak jek sup aku pon x tanya lagi dahhh senang sikit kohe aku..

Dalam jam 5 bongkau semua siap2 jom kita kuar..
benau nye x plan pon. ingat nak belengkau jek.. tapi sitatam ni ha dok komplan..
"bosan lah, asikk dok umah jek kita ni, ayah tu malam kuarr jek sorg"
haha amik kau... tekasima apak kau... hik!
laki aku ni mmg hobi tegar die nyanyii.. pi lah karok kat mana.. kekadang aku ikot. eh aku pon gemau juga lah kan. tapi laki aku malas nak bawak sbb si bad tu kaki tido awal.. jam 9 kang die dah start menguap bagai.. so semalam kuar awal kita pi giant muar.. sna ade karok jamban haha.. asal org panggil jamban??
punya cantik tmpat tu sofa bagai hehe... 
tibai 5 lagu jek...
yg sitatam tu org sebok lahh filll lagu rock ke lagu leleh ke die blasah lagu sekolah die..
bengang apak kau
smbil nyanyi makan pisang ches. beli 2 set. kat depan giant tu ade org jual.
sengaja aku gelap kan muka aku.. nak fokus kat abg kau. belom ape2 die dah tunjuk kaki.. cettttt!
pas karok singgah Tanjung mas jap tengok org main giant bubble..
ofer bebudak ni x mo pulak, jual mahal nak tengok ajek. anak2 aku ni kalau ajak jalan kedai buku semua idop lahhh... aku jek bosan. mak kau ni dah le kije kat tmpat buku.. jalan pon kau ajak kedai buku pitommmm. 
k byeee...

No comments: