Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

22 March 2015

Makan2 dengan kesayangan..


Biasa lah projek ari jumaat..
nak bagi appy senang jek. jom geng kita makan haha...
Menu sangat simple..
pekasam
& sambal telo meletopsss dr kak jah
tu jekkk.... sangat simple.. tapiiiiii
sedap nak mampos makan panas2 x sedo tambah 3x hahaha...
2 jenis pekasam... plan nya mmg balik perak ri tu kan aku ade bawak banyak..
jengah2 balang ptg tu tengok tgal 3 jek sabo jek lah. abg kau le ni. call zila sbb mmg x cukop nih.. die cari pekasam baling, nasib ade nokkk..
pastu sambal kak jah.. adoii aii aku mana tahan peddas. tapi sambal die punya sedap gigih aku makan haha...meleleh ingus habaq hang..
lepas makan teman zila pi kedai #‎aienshopgrem
nmpk kat ig die baru restok coklat ni...
bapak punya sedap...

kau tengok badam die pehh berseliratttt...




No comments: