Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

28 February 2015

Makan malam & Rock n retrooo


Cerita nya malam semlm. Kskp jabatan anjurkn majlis makan malam kat swiss garden hotel.
tema rock n retro..
 Tembat hebat, makanan sedap tapi aku mampu tengok jekkk... sian...
masok jek hotel kejong sbb nmpk pentas..
pentas beso gila..
mak n the geng kena ade wat persembahan hehe
teater muzikal okeh.. berlakon.. menyanyiii n menariii...
kurang latihan tu sbb x de keyakinan kuikuikui
ni jek satu pic dr hp zila. nasib die beria paksa.. kalau tak lagi sedih huhuhuhu
kebanyakan pic member syer dalam grop wasap.. nasib ade gop huhu..
kita tggu jabatan update kat fb yokk

 sakan kau org bergambau kan? huhu
 dorg bergambar dengan datin.. comel datin ni sweet sangat.
 org hampir tak kenal mamat ni hahaha... kau perati lah baju die. die ni lah ustaz yg baca doa tu kihkih

 ini jek aku amik.. sedap! tapi tekak x boleh telan. kejong punya pasal..
cemburu tengok org lain makan huwaaaaa...
sebelom persembahan tu aku rasa loya nak muntah.
kalau aku makan juga mmg muka tragedi jek aku ni haha...
balik singgah 7e beli roti coklat smbil makan smbil menagisi menyesali huwaaaaaaa
lepas jek abis pesembahan kau ingat boleh makan ke? perot dah masok angin.. nak muntah gak..
sian... menyesal pon x gunaaaaaa
akk no 008...

 gambar agak kelam kabut. rasa ni masa datuk ngan bagi ucapan kotttt
Tapi alhamdulillah.. terkejong terkujat tapi persmbahan no 2 kak jahhh... hehehe
sapu habis pakaian meletops lelaki/pempuan hehe
jangan cemburui kami.... hehe
ini die memperkenalkan pemenang pakaian meletops pempuan Miss Zila n lovely habby nye hehe

Brgambar dengan KB
 ni nama nye sepakat membawa berkat....
walau pada awalnya bergadoh bertolak bagai kau lah nyanyiii.. kau lahhhh kau..kauuu kauuuu
ape salahnyekan bukan selalu...
walau x makan huhuhu.. tapi mak happy... 

Lagi pic suasana hotel ehsan sepupu titew hihihin tq kat die..









No comments: