Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

15 February 2015

15/2/15

 
update di hari lahir...
appy beday 2 me
36 dah... huii banyak nye haha
hari ni sarapang nasik lemak jah..
lama x buat nnasik lemak..
aku skrg aktif kat IG je kot... kat fb dah kurang. kalau ade pon benda2 yg aku shere dr ig..
fb ni cam lebih terbuka...
bila umur kita makin lanjut hahaha
kita rasa eh asal aku x kenal pon kau, tapi kau sebokkk jek,,
gambo laki aku x de pon kau sebokk...
so dah x suka sangat fb ni hehe..
mungkin faktor usia,,... baru aku paham kenapa laki aku x suka bergambo..
sbb aku pelik masa bercinton dulu ok jek..
rupanya faktor usia...
jadi x payah paksa die...
eh nak masak jap... di sbb kan tarikh hari ni cantikkk... kita update 1 n3 jek smpai mlm..
k.. kang smbonggggg lagiii... -----> 11.55 aM 

No comments: