Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

14 February 2015

Restoren Sri Bayu

Semalam lepas kije pi makan ngan geng..
mmg dah lama plan.. restoren ni kat Taman Merlimau Utara. sebelah je ngan Library merlimau. 
kalau pi cawangan mesti terpandang-pandang signbord meggi ketam... pehhh kecorrr
 aku n zila oder sama.. mmg sedap leh repeat ni..
ketam die manis kari die pekat.. cukop semua.. uiii pandang gambau dah telan2 ailio ni hehe
kak aya oder nasi goreng tomyam best juga tapi x abis pempuan tu nasik die banyak gila.
kak rohaya oder mee hoone tomyam sedap  gak tapi lupa nak snap..
ha pic selepas.... dah sah kalau licin mmg mangkok aku le tuuu hehe

No comments: