Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

16 February 2015

36 satu hari...

hai.. panas kan ari ni?
tajuk n3 adalah tiada kaitan hehe
Semalam janjinya nak live update.. bahahahah..
kita puihhhhhhhh kan jek..
baik tidoo... kata makan nasik lemak kan....
ni ha skrg musim limau. maklum le nak raya.. laki aku bawak balik 2 kotak beso..
hamik ko.. makan smpai lebam...
plan nye raya cina nak balik perak.. insyaallah jadi, cuti 2hari tu kan..
mintak2 x de ape2 lah. rodtex dah idop 12 hb ari tu... masa ni lah nak mati pon die tu kan..kan..
dah cuba nescafe baru ni?
latte caramel..
aku klu nes biasa yg merah tu x leh minom. tangkap kat kepala weh..
yg ni ok.. x pekat sangat. lembuttt jek.. sedap lahh
halussszzzz
tau tu buah ape?
DELIMAlahhh..
bangga siak..
sebab aku tanam hahaha...
kalau x de go green kat tmpat kije mmg x lah..
kat umah aku tu ade tanah sekangkang aku tu pon abis aku suruhh simen ajek..
dia dah 2x bebuah. tapi yg 1st tu mak aku kata baru nak belajau berbuah kan.. kena serang ulat pulak.
yg ni aku sampul baik punya...
tapi akak x dapat kenal pasti.. rupa dah masak cam ne..
biasa beli kan color merah..
yg ni cam kuning2 air isi putih...
sedap lah masam2 ade kelat sikit..


No comments: