Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

28 November 2014

Tak tau lah nak letak tajuk apo??

Lamaa x update..
hati rasa x sedap mmg cam gini.. haha
duduk jek dediam baca blog org..
blog sendiri sape baca pon.. sendiri jugak kalu haha..
skrg ni aku ssuka layan lagu alyah. sedap..
biasa aku kalau dengau sore alya ni, aku mesti kaitkn muka remy ishak hehe
entah pesal... 
Andai pastinya ku tahu
Takkan aku tinggalkanmu
Namun masih keliru teringat masa lalu

Tetap tiada ku lupakan
Indah setiap sentuhan
Cinta yang kau tinggalkan
Kekalnya berdampingan

Mana harus ku hamparkan
Rindu tiada kesudahan
Sesal biar separuh nyawa
Takkan hilang

Masih terasa nafasmu
Lembut menusuk jiwaku
Dengan dihembus bayu
Membawa khabar rindu

Tapi sulit ku teruskan
Engkau jauh kehadapan
Aku tabah berjalan sembunyikan harapan

Mana harus ku hamparkan
Rindu tiada kesudahan
Sesal biar separuh nyawa
Takkan hilang

Separuh sayangmu di hati
Separuh lagi kau bawa pergi
Tiada arah jodoh kita
Tuhan tentukannya

Mana harus ku hamparkan
Rindu tiada kesudahan
Sesal biar separuh nyawa
Takkan hilang

Mana harus ku hamparkan
Rindu tiada kesudahan
Sesal biar separuh nyawa
Takkan hilang

Hilang


emm lama aku mengeram ni bukan ape.. bapak aku x sihat
2mggu jugak warded hospt muar ari tu..
kali ni warded punca garam terlalu rendah dlm bdn n paru2 die bekuman sikit.
pastu bapak aku dah x boleh gerak. angkat tangan sendiri pon x boleh dah.. mengiring ape lagi. kencing dah x boleh normal guna tiup dah. tahun lepas kan operet regangkn tulang belakang die, kali ni tulang tu rapat balik tambah pulak masalah baru tulang tengkok die pon masalah gak. terpaksa guna penyokong leher tu. hasil MRI ari tu doc sahkan  masalah tulang tu dah takleh buat ape. faktor usia. kondisi badan die terlalu lemah nak tempoh satu lagi pembedahan.. tak tau nak fikir ape.. perancangan tuhan tu pasti. aku kena terima ape jek lepas ni.. emmmmmm
jom layan pic belambak dlm florder aku nih
aku dah syer kat fb n ig.. sini wajib simpan. kenangan dihari tua haha... sempat ke tue? eh skrg bukan dah tue ke? hehhe...

Hari Anugerah Cemerlang SR Agama Jaim Sg Rambai. 12/11/14


Abg bad dapat no 1, jawi terbaik n anugerah perkhidmatan ketua darjah.



Kakak pulak akhir tahun dapat no 1 n sekolah ade buat sekali majlis graduasi utk upkk2013 yg dapat 8A

Hari Anugerah Cemerlang SK sungai Rambai 20/11/14



Alhamdullilla masing2 dapat no 1....
n semalam UPSR keluar...

Syukur kakak dapat 4A1B.. walau pon die nmpk keciwa haha x dapat 5A.
nak buat macam mana kakak bukan rezeki. tapi yg ini pada aku cukop baik dah.. bukan senang. macam2  hal sblom ni kan hehe.. dengan soalan bocornye. dengan kena ulang lagi haila kakak "ingat, x payah pandang belakang. baru satu tangga. banyak lagi tangga nak naik.."
 
gabungan adik2 aku buat cheses cek. 1st time dorg buat. seddapp..

ingat tak pic bawaah ni? yg aku kata x kesah tuuu he
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|


Sebenaunye aku kesahh...
uwaaa mengenang nasib diri.. cam ne leh jadik gini.. haha salah kan abang kau wakaka...
semangat aku naik lepas program tu..

gigih kurang kan makan.. tempoh sebulan.. ni sblom raya haji tau..
masa raya haji. 1 hari jek tau aku balon makan hahah
naik 2kg... menangis sekejap haha
nyesal pon tak gunaaa hehe

agak slow.. x pe lah pelan2 kayohhhh...
semalam dah 70.8kg x snap hp kong..
target mggu depan turung angka 6... aminnnnnnnnnn

No comments: