Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

20 December 2014

Cak!!


 huhhuiiiii.. lama mak jemah tak hapdate
bz sikit.. dekat 2mggu pulun kusus..
4 hari 3 malam kat Ulu Kenas perak..
balik sehari sambong plak kusus pembantu pkaan kat opis..
sok aku update pasal ulu kenas k..ngah setting gambau ni.. banyak gambau.. cam biasa gambau dr lensa hp membe.. hp akk x larat dah..

sblom tu blnja pic pi sagil sblom kena tinggal ibu nak pi kusus..
Sungai je lah senang bujet pon cipot hhaahaha.. pi lepas makan tengah hari lah tuuubeganda die nye jimatt
Daun bentuk lovee

k byee

No comments: