Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

09 November 2014

Keluarga saya..

Bukan 1 kije yg senang nak ajak abang kau tu masuk sekali. hari ni ade peluang masa die x perasan miahahha so lengkap sebuah keluarga..
die mmg x suka amik gambo.. smpai ade yg salah anggap aku ni dah solo ke hape..
kat fb gambo ngan anak jekk..
nak wat cam ne dikk manusia ni berbagai sipat.. macam ragam.. aku suka selfiee tak kan nak paksa org x minat.. kau dah kenapa? tara reti bahasa??? 
die teman hidop kita dah lama dah..
kita jek yg paham die.. 
kata die 'bio lah pe org nk kata.. beras kita. kita yg belii ,x mntak depa..'


No comments: