Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

09 May 2017

Happy birthday makkk

Hari ni besday mak kita
plan nak beli kek..

tapi sblom tu bagi kakak nonton dulu.. pi kar gsc dataran
majlis hari jadi malam kang tggu semua balik koje..
hari ni kakak tengok guardians of the galaxy vol 2. kau dah tengok??
 best!!!
Citer pasal superhero Marvel komk Guardians of the Galaxy, lanjutan  Guardians of the Galaxy 2014. Yg tu aku dwld jek. Dorang ni ditugaskan jaga bateri berharga tu n mesteri  ayah star-lord
suka baby groot comel..
 bila die joget2 hehehe

 dah sudah nonton carik kek. nak makan resbery chescake sr. cari kat dataran x de. abis.
last2 jumpa kat tesco hehe
nasib ado
 sedap
terpaksa tiop lilin cucu suruh hahah
dia layan kan ajoo..
selamat hari jadi mak murah rezeki mak sihat selalu muahhhhh

No comments: