Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

01 May 2017

Selamat Hari Pekerja

 Cuti jatuh hari isnin..
merepot kat umah dari hr mggu..
aku manusia x leh lelama dok diam kat umah..
mesti cam cacing kepanasan hahaha 
dah petang tu abg kau nak pi mancing 
nak ikot takkk kiraaaa hahaha
sblom tu pekena mee bandong dulu
 tatam cam biasa roti telur
 dok tepi jety tengok air pasang..
tatam baca komek
aku perabis kan imaginasi... best👍
  Filing abis baca kat tepi jeti😁.
Bukan saka lah.. #imaginasi ni "Kisah tampak lembut diluar, tapi keras dan gila di dalam" 
Yang penting abam bukan bodo piang😉👍🏻

Abang kau layan lah joran die..

sampai dah golap baru balikkk
tapi kat sini lagi gelap lagi meriahhhh


No comments: