Pages

Google+ Followers

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

25 May 2017

Pirates of the Caribbean 5 :Dead man tell no tales

dapat off khamis hehe saja jek sbb khamis gajiiiiiiii
hape lagi amik kesempatan lah.. jumpa jonny depp huhuuuuuu

Kapten Jack Sparrow dikejar oleh musuh silamnya, Kaptain Salazar, yang bersama awak-awak lanun hantunya lepas lari dari Segi Tiga Setan ("Devil's Triangle") dan bertekad untuk membunuh semua lanun di laut. Jack mencari Trident of Poseidon, yang memberikan penggunanya kuasa mutlak pada laut untuk digunakan bagi melawan Salazar githuuuuuu... naktau pi tengokk.
aku suka jonny depp nii. haha die belakon watak die laka laka hehe
die nak rompak duit bank..
dengan bank2 sekali die hangkot 😝
keluar panggung dah pukul 3. kebuluran hahah
makan kat mcd sudah. aku oder big mac air bandong x sedap haha

 pastu cari shusi hehe
 kije melantak jek hari ni...

No comments: