Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

30 March 2017

Jalan-jalan JB

Jalan-jalan jb ni benaunye amik kesempatan bila dapat tau acu dapat temuduga kije dekat UTM.
adik aku yg no3 dok kulai. so lama gila x kesana mmg amik kesempatan abis ah.. paksa dak angah coti sekali. pi ahad senin amik off mmg ngam sangat..budak2 bawak yg kecik2 jek. yg beso tiggal hahha. viva mana muat. dengan barang2 mak aku kirim untuk anak die lagi penuh keta...
gerak kol 9 pagi. plan macam2 dlm kepala ni. nak singgah warung kari kambeng 40 hari yg pemes tuu konon nye lahhh
sekali makan gambau jek lahhhh senah..
gamai gila orang. sampi dlm kol 11 lebih. mat2 moto tah dr mana x sanggop nak tggu. dengan panas terik nye... penyudah nye makan kfc dekat tesco😑
sampai umah uda ko 2 ke 3 kot soh acu rehat sbb petang nak meronda jalan ke UTM tu. nnt pagi esok die nak pegi temuduga x de lah terbangak2 masa tu lah sesat bagai kan ke nayo...
keluar kol 5.. x jauh sangat dr umah uda. dah masok tu nak tuju dewan temuduga x jumpa. dah nmpk kubah masjit sultan usmail utm tu tapi lorong salah. bepusing2😆. aku gasa dekat 3x gak lah termasuk lorong yg sama..
saya pembantu pustakawan kan x sah kalau x singgah pustakaan😆😅
pastu jalan2 kat JPO. aku x penag sampai lagi. sian tak?😁
angah denga acu dah selalu jalan sini.
x de soping2 pon. jalan2 jek makan2 sikit alas perut. malam nak makan beso
kami 4 beradik jek. elok pulak susun😆

Aku lah gergasi disituuuuu😜


kol 8 keluar dr jpo.
carik makan
makan dekat port santai..
laki si uda kije sini.. 
kita org nak tes shellout😋
sedap smpai pejam2 mata..
stok binatang x cukop katanye. blasah jek ;ah ini pon dah sedap.
sampai umah kol 10. badan penah gila. tapi x leh tido😀, dah berkumpol tu mengeceh jek mana nak dapat tido...
acu temuduka kol 8. kita org melepak tggu die kat umah ude.
masak2 bagai petang dah nak balik..
sebelom balik banyak list tempat2 nak singgah ni😀
sebelom tu sental viva duulu kasi mandi buih..
singgah kacang pool haji kat larkin
sedapppp
destinasi seterusnyaaaa
Puteri Harbour
jalan-jalan snap gambau jekk
tempat cantik sangattt
Layan jek..
nak menari tiang pulakkk😝
 gasakkkk
jelajah semua tmpat..
snap gambau..
tah bila boleh dtg lagi nnt.. emmm












Teruskan perjalanan lagiii..
masa ni dah seret kaki. gagah kan juga demi perkataan 'jalannnn'😆
Forest City Country Garden
Kat sini lagi cantikkk wakkk
terpegun kakak...












keluar dr sini dah kol 7.30. leka sangat tmpat cantikkk kan..
dah gelap terjajah jajah cari parking keta kat mana😀.
kaki dah sakit2 ni.bejalan x ingat donia.. bila pikir esok nak kijeee lagi berat kaki ni hahhaha
Berenti makan dekat R&R machap. makan western bukan ape. lokasi depan pintu masok😝
malas nak carik2. blasah jek..
nasib sedapppp...
dah tu jek.. banyak gila gambau. jenuh nak pilih. jenuh nak susun. 
tu jek lah jalan2 2 hari dekat jb..
k byeee✋

No comments: