Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

24 March 2017

Cerita jumaat

 Jabatan akk soh pi ceramah perdana kat seri negeri..
akk merempit jek.. cuaca pon ok pagi tadik..
awal gila kakak dah smpai hahaha...
semangat!
 dapat free gift dr skmm
 ceramah pasal 'isi-isi media sosial sekrang ni. macam2 hal dorg dedah kan..
satunye pasal makcik umor 55 tahun terperangkap dengan warga asing. die guna web cam tu. siap ada gambar n video bogel. so kena ugut bagai his.. ngeri wehhh
hati2 lah kan... makin anggih ni makin banyak risiko...
balik tengah hari tu lokos kena hentam hujan😁, x de tempat nak berteduh, bila jumpa tmpat baju dah lokos.. paling win baju hujan lupa bawak.. amik kau.. lokos smpai sepende hahahah...
dah nak dekat rehat balik umah singgah salin baju..
rehat tu geng ajak makan2.
nasib ujan dah teduh..
 makan dekat breeks cafe mp.

 aku nyee ca biasa bimbap😏

No comments: