Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

03 January 2017

Drama Korea

Korang layan citer ape??
Suka citer korea?
aku suka 😆
sepanjang mggu bz jek..
aku suka dwld..
ade org suka on9. 
on9 x leh ngulang doh
paling suka goblin,,,,....
aku kan minat cerita tipu2, fantasi bagai..
lagi satu sbb gong yoo (Big, coffee prince n Train to busah) lagi sorg lee dong-wook watak die sebagai maklaikat maut😇 punya lah ensem hahaha

GOBLIN (DOKKAEBI)




 

THE LEGEND OF THE BLUE SEA


WEIGHTLIFTING FAIRY KIM BOK-JOO





ni yg ter baru
HWARANG 




aku benaunye x suka cerita2 lama..
tapi sejak tengok  scarlet heart lah ni. dulu2 penah gak layan citer o
korea lama ni cite lee min-hoo jadi dktor tu... punya nnya pon sebab lee min-hoo.
hahha ape2 hal pon hero kena ensem pastu cerita kasi power
k byee

No comments: