Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

04 January 2017

cerita hari ni n semalam

Tengah hari tadi ajak acu pi merlimau.
carik ganti spek mata budak tatam tu patah sudah..
geram aku huhu
melayang2 wet kakak hahahha
sian budak rabun tu...
pastu nak cerita smalmmm

 pi makna  shushi yeeeeeeeeeeeeeeeeey!! aku suka yg ni salmon nishoko n satu lagi tsubukko x de lam gambau
 hahah ini adalah kegemaran tu sbb pic smpai 2.
8 ketol tu semua aku lantak sorg sbb acu diet..
Orang deat makan ni yaki shirataki

salmon skin piri-piri kulit salmn upanye hehe rupa polek yo.
chuka kurage org diet makan pelik2 jek
ni aku nye chuka lidako dap
edamame 3 piring aku nye
makan maam bela saka..
sesekali nyaah
ngan acu jek.. yg lain semua x minat nyampah


No comments: