Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

01 January 2017

Dataran Tanjung Emas , Muar

Malam tahun baru x kemana baik tido haha..
jalan cnfm jem.. yg kental jek keluar. agi pon malam tu hujan doh

petang tahun baru tu baru keluar. tu pon kakak malas nak ikot
pi tanjung mas jek.
hari tu pegi x siap lagi..
dah cantik dah.. dok tepi sg makan kacang rebos,
mmg lorat abg kau tu.. tutup2 muka.. nyampah mak nok

Masok sini tadi pon jem juga..
dorg ade buka gerai bagai sepanjang jalan..
jalan biasa katop.. dengan kiri kanak org parking ikot suka..
dah termasok x leh kau undur dahhh.. jalan jek












cantik kan..?
dah jom balikk..
anak dare kau tgal sorg kek umah nuh

No comments: