Pages

Google+ Followers

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

07 January 2017

Cerita Jumaat

 Atvt rehat jumaat cam biasa seperti yg aku penah cakap dulu aku x kan balik umah.
bahaya kalau aku balik umah.. potensi untuk aku memonteng adalah tinggi 😆.
kecuali ade hal mak tipah soh balik kakak balik lah.
lau tak akk akan bejalan makan2  dengan geng hehe.. tak pon tido jek lah kat pd ko tu.
 konsepnye mari gemoq sesama hahaha
 lama tak makan pizza..
 cam biasa sawan kemere
 tersama pulak tudong merah..
ampang merah mak kau.
x plan pon. bila jumpa terkejott.. sejiwa x memasal hehe


 yg x suka bergambau mmg pasrah jek muka hehe

 kalau senyum mmg menawan lah.. larikkkk
kembau x seiras tahun lain2 mak lain apak lain dok asing2  hikkk
okeh abis cerita makan2.
 Balik kije petang tu org kesihatan nak buat foging kat umah mak aku..
pic dr umah mak aku.. pink tu umah mak long aku.
 ada kes denggi kat lorong ni..
 moga mati lah kau nyamuq
x tau mana nak lari...
umah mak long aku dorg sembor smpai dalam. sepatut nye mmg cam tu kan.
tapi umah mak aku ni ayah mana boleh keluar. takot die sesak napas kang.
jadi dorg sembur luar jek.. tu pon sian bapak aku menahan.
belebu umah..
jenoh nak ilang kan minyak2 die.. semua nyamoq nye pasal hiss



No comments: