Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

30 January 2017

Adam

Tiba-tiba sakit leher.
lain macam sakitnye. aku ingat terseliuh kot. x leh gerak.
bawwak pi klinik kesihatan kat sg rambai,
m.a soh ke hospital terus. takot masalah lain. 
apa lagi naik ambulan.. masuk 3x dah kau naik ambulan tatam oiii😓
so pi lah hospital muar.
tiba jabatan kecemasan doc chek..
tapi masa tu dia macam dah ok sikit..
doc kata x de apa2 mungkin benguk.
mmg pelik kalau benguk sekejap jek dah baik kan? tah lah.
alhamduillah lah x de ape2 yg serius.
cuma kau bab buat ibu terkejut mmg win tatam huhu

No comments: