Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

12 March 2016

Balik sungkai lagi...

Best lah kalau boleh balik tiap bulan kan hehe..
6/3 hr tu kenduri kawin anak buah abg kau. anak kakak die..
majlis ahad, sabtu jam 4 potang berangkot pas abis kije..
baju satu beg jek. ahad malam balik dohh.
jarang balik perak siang hari. paneh doh.. selalu balik malam2 kan.
tapi ok lah. awal sampai sana.. 
semangat lebih abg kau ni, sbb die ade tugas... jadi penyambut tetamu.. kikiki
bila ada tugas peluang utk mengelat adalah tipis haha kena tggu majlis abis doh..

 paling awal smpai.. kita posing dulu...
 biasa lah die ni hala jek camre.. x de hall
 pastu die lagiiiii
 Mungkin aura balik kg abg kau spoting pulak..
walau pic ni x center. tak pe lah janji ade..
pic terbaik lengkap aku 1 family tanpa ada paksaan hehe
kenyang hakak setahun koo
 anak buah semua dah besar2
 ni lah keluarga kak nyah. kak nyah single mommy. dah besar2 anak die. yg perempuan 2 dah nikah. majlis ni satu2 anak lelaki die.. kita tggu 2 lagi anak dara die heehe. 
aku suka baju pengantin. aku jarang jumpa songket color cam tu.. pengantin pon cantik. sama cantik sama padan. kekal smpai jannah ye yangg.. aminnn
hiasan dewan, pelamin color cantikk sangat.. suka
Keluarga besar abg kau. adik beradik 11. x semua ada masa ni. ramai dah jalan dulu. dewan pon hampir kosong. x penah ada pic sesama cam ni..
dah tu jek hehehe
aku plan sok ahad nak tenok boboboy. mintak2 abg kau x banyak bunyik hehe
dengau2 kutipan tiket boboby dah bejuta jutaaaa mosti tengok ni.. adam dengan bad lah teruja..
nnt aku update eh
ok bye

No comments: