Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

25 December 2015

Star Wars: The Force Awakens

Cuti jalan2 ikot acu. die nak beli seluar kerja.. 
pastu anak2 aku pegi nyaji kan 6 petang baru dorg balik..
so x de lah rasa bersalah amik kesempatan haha.. abang kau pon koreje..
 kilang tmpat abg kau kije x amik cuti maulud nabi...
jadi kakak kesunyian hahahah (puhiiiiiiiiiiiii)
plan nye menonton wayang, beli barang acu, n makan2 

 
masa kat umah aku plan nak tengok the good dinosaurs.,
tapi bila acu nak beli tiket aku tukar. cam x best tengok x bawak budak2 kan. so ikot acu tengok star wars
masok jam 11.40
Gambat dr encik google
 aku x folow episod star wars yg lepas2. jadi x berani nak kata best melampau sbb banyak x paham.
tapi mmg teruja lah tengok filem fiction degan aksi nmpk real macam betol2 ade kat angkasa kita ni.. robot kapal angkasa ok lahhh. yg penting tak membosan kan.
muka puas ati tengok star wars.
 Abs wayang lapo.. nmpk caffe bene ni.. belom benah cuba. tapi selalu nmpk or shere..
cam sedap so kita org oder 2 ni makan kongsi. tiramisu waffle ni sedapt dan
Green tea bingsu... sedapt campuran pelbagai kekacang kakak sukaaa

pastu soping barang acu.pastu terhenti kat pokok krismas ni..
cantikk amatt hehe
filing tggu salji turonnnnn
dah tu jek
As salam



No comments: