Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

03 January 2016

Dilwale..

Sebenaunye 1st time kakak terlepas tengok wayang balik kol 1 am hehe
selalu kalau dengan abang kau bawak budak paling2 kol 10 mlm dah kuar..
kali ni nak tengok srk ku gagah kan jua haha
abang kau x layan hindustan. die lagi gemau tengok tamil padiyapa libas kain zaa zaz zaaz leh terpelanting tu.
so kita plan adik beradik. 
bncang adik beradik kalau pegi siang mmg amik masa yg lama. cite ni dekat 3 jam. ya lah nak tgal kan budak2 tu masalah juga.. tapi kalau kita pi malam budak x aktif jam 9.30 dorg dah padam haha, jadi balik lambat pon x risau sbb dorg tido n x susah kan mak aku.. 
jadi mula2 soh acu buking tiket jam 9.30 malam sekali abis dahhh... kau nmpkkk?? best la tu lambat boking abiss. so beli jam 10.05 punya..
kita org keluar umah jam 8.00 malam budak dah siap2 bagi makan.. tempat turu pon dah siap. ngantuk kau tido jek jangan memekak, hehe mak kau nak berjimboo
 ape2 makan dulu.. carik yg senang nak hadam janji konyang. kita pi subway sudahhh
ni aku nye meatball marinara bawang x nak

lepas makan kasik kencing ape2 nak keluar tu kasi abis haha ni dekat 3 jam punya cerita okey.
aku x suka masa piling2 tu masa tu lah nak berak bagai terganggu okey hehe
macam biasa #sawancermin

masok2 jek dah penuh wehhh..
pada aku dilwale best sangat. rasa lepas tengok nak tengok lagi lahhh.
masa dekat 3 jam dalam tu x rasa ape ok. filing die lain macam..
paling sedih masa srk(kaali) kena khianat dengan kajol(meera) lepas dating 5 minit dorg. x sangka kajol pon anak samseng juga. tapi masa tu kajol x de filing lagi.. n satu lagi masa kajol tembak srk sbb salah sangka... huhu sedihh
banyak juga aksi2 lawan2 tembak2. selang seli dengan lawak2 klakau antara veer (adik kaali) n watak si mani bhai tu hehe
pastukan mmg filing abis lahh layan lagu2 die. aku suka lagu janam janam tu..
pastu kan  tempat dorg berlakon tu.. cantikkk gilaaaa wehhh
lagi satu kajol tu makin cantik kan? Srk tok sah cakap lah makin tua makin ensem body mantop kata kau upss hehe
k lah... pi lah tengok sape yg belomm..

sbab teruja sangat cerita die best, paksa acu snap gambau kat poster dorg...
aku bagi bintang banyak tau utk dilwale ni dengan bulan2 sekali.
Akhir sekali kau layan lah youtube ni lagu2 best gerua, janam2 n traile

Gerua


Janam Janam






Dilwale traile

No comments: