Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

10 October 2015

Birthday Adam 5/10/15

 Nasib x lupa bday mamat ni hehe
teruja sangat ngan konvo acu die haha
isnin tu aku kena pi konvensyen kik..
penat lah juga.. sbb malam tu kol 12 br smpai umah..
 laki aku plan ngan kakak. bawak makan malam kat kfc giant.
kek pon aku x tau masa bila bapak die beli..
alih2 soh buka bonet keta dah ade jek
nasib baik sedappppp...
 budak2 kan.. ari jadi asal ade kek dah ok lah niii
 siap permntaan nak letak lilin bagai..
 layan kan
ha tiop2...
tengok lah tu.. baju die butang kan smpai atas
aku yg panas haha...
ok adamm moga jadi anak yg soleh
belajar rerajinnnnn
jangan nakal2 tau..

No comments: