Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

10 October 2015

Buger Byte

 Malam tadi ajak acu n angah jenjalan mydin nak cari suar n baju seploh inggit hehe
gerak dr umah jam 7.30
mmg kasi kosong kan pewottt
 smpai mydin carik barang dulu bak bukkk
lapau...
depan mydin da nmpk dah buger byte ni..
aku x penah cuba lagiii.. sian
org dah x heran dah..
aku br hegeh2 hehe
aku oder buger nachos aku pilih daging
sedapppp
minom lemon panas kau haha 
aku tersalah tulis oder.. kod lemon tu pi tulis kod hok panas amik kauuu...
 ni acu punya... ape tah nama..
ni angah punya..
ok lah semua kebuloq makan licinnn
tapi paling sedap buger aku er..

No comments: