Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

30 August 2015

Happy Birthday Kakak 29.8.15

 Semalam b'day budak ni.. besar dah 13 tahun..
amik gambau pon x mo. aku paksa. peduli ape aku haha.. mana boleh gambau kau x de dlm ig mak kau ni kan... no no no
x de wat ape sangat pon. nak beli kek SR x mampu dah mak kau ni.. sian hehe
plan malam sblom tu paksa adik aku buat kan kek batik.. bahan pon x banyak
buat malam kol 10.30 lepas citer drama tv3 tu cinta iris alah raja elya n unguku ismail tu.. 
lg pon 10.30 aman sikit. budak semua dah bongkang.
biskot mery sekilo
susu pekat
telo 3 bijik
milo 12 sudu + coklat susu beryls
kasik sepesel sikit tambah creme cheese. mak kau buat tambah2 toping cheese jek kat atas kek tu... 
yg toping jek aku buat..
creme cheese tu aku guna tatura yg kecik + susu pekat haha blasah jek sbb aku lupa beli double creme.
susu pekat tu dalam 3 sudu lah agak2 jangan manis nau x sedap. 
 dapat lah 2 loyang. loyang sedang tu buat toping cheese.
bangon pagi sarap kek batik haha
kerlas kau salmah..
umah mak aku tu budak2 jek ade 6 org semua gemau...
aku balik kije jam 2 tinggal ni jek rupa paling cantik utk kakak posing hahaha jadi le nakkkkk yg penting ade gambau.. 
memalam ibu blaja beday girl pilih jek nak makan kat mana..
sekali die kata KFC
KFC JEK???!!!!
hahaha bagosss selamat mak kau...
ye anak  aku mmg gemau kfc. sama lah ngan bapak die sbb ade nasik
anak aku n nasik berpisah tiada haha
puas aku hasot mcd ke pizza ke x jalan
pic bday girl. die x bagi aku send sekeping2 bulat2 muka die. haha die kata muka pinggan hehe
so aku gabong gini baru die kasi... aku soh diet x nak...
biasa lah.. bday sape2 pon paling hover yg baju ijo tu.
pakk nam sangat
pas makan masok kedai buku macam tmpat lain x de.. tak paham aku..
dorg ni x de benda lain komik jek... anak komik
mak novel hahahha.. x leh wat ape...
dahhh
eh jap
"doa ibu moga kakak bahagian dunia akirat. blajar rerajin.. kurangkan menjawab. cikgu tanya jawab tu bagos..
x payah pikir sangat isu negara.. kita ade PM dan lain2 tu tau lah die buat kije die. x payah susah ati sangat pasal jerawat. semua org lalui. bukan isu besar pon.. yg kena amik perhatian KG anda hehe "

TamaT
K BYe

No comments: