Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

16 August 2015

Warna-warni Aidilfitri Kat Opis tu ari

Kenangan jamuan raya kat tempat kije 2015
 nak kasi tau gak gambar2 semua adalah ehsan dr hp member hehe
hp aku kena banyak bagi rehat, sian die sempot kang hihihi
dimulakan dengan acara wajib bergambar reramai kat tangga...


akk pakai baju ijo taik lembu.. kain ni beli tahun lepas.. kirim kawan pergi bandong indon
biasalh kalau beli kain ela mesti kena perok lamaaaa..
tu yg tahun ni dapat pakai. nasib tergerak ati aku nak buat.. kalau tak x de baju haha
baju biru pelekat raya 1st tu x selesa dah nak pakai haha...
boleh pakai benaunye. tapi aku x selesa lah nmpk babat tu nyampah..
biasa lah raya naik 4kg hehehe
habis citer kat luar..
jom gambar kat dalam lak..
 pic gerai kita orang tahun ni...
 orang2 penting dalam memastikan gerai cantikkkk
tahun ni gerai agar2.. macam2 adeee noook
pelbagai agar2 kempung, puding roti kak jah

jelly kelapa bon bon, agar2 kokteil banyaak lagi x amik gambar
pic ke bzan kat gerai
pas tu posinggggg
 bergambar dengan bos. sorg x de.. n aku sekerat jek hahahah







 acara hr tu selang seli dgn persembahan. sape2 nak nyanyi silakn..
ni artis bahagian kita org 'abg J'.. 2 lagu die nyanyii hehhe 
 tahun ni gambar lengkap semua ade...
dahhhhhhhhhh
AL TamaT

No comments: