Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

01 June 2015

Dorayaki

Semalam adik aku buat dorayaki kata die,
aku x reti tolong2 jek..
kije aku tukang sumbat nutella..
nutella bio banyak.. bio melimpah baru powerrr
ni kira 1st time buat. mmg klakau..
mula2 adunan terpekat. aku pelik sbb penah tengok kat youtube adunan cam cair sikit.. bila bako kat kuali jadi tebal garing serupa biskut haha... gagal..
cuba lagi. adik aku cair kan sikit... bentuk komot2 x cantik ape tak nye guna senduk beso gagal gak..
kali ke3 guna satu sudu kasik nipis baru cantik..
rasa mmg sedap cuma termanis sikit..
resipi kau pi cari kat google bersepah..
tu jek k bye

No comments: