Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

24 May 2015

Cerita semalam


teringin sangat nak makan Mcd
dalam umah aku ni semua pembelasah Kfc.
dorg bukan x suka mcd tapi cam kena jampi ngan kfc tu kot haha..
masa dalam keta si tatam ni lahh adam nak kfc.
oh x de hr ni mcd.. muka die semacam..
tapi bila makan depan mata haha... selamat
org punya pon die tolong sebat.
asl ni nak pi jj. tapi jj x de mcd boleh?? nyampah pulak
kena lah pi dataran, malas nak masok mp kang kena masok popular plak haha
lepas makan jalan2 carik baju sepuloh inggit..
tapi x de saiz kimss sangat
baju yg kakak pegang tu cantik. aku ngan die dah sama saiz ingat nak sedondon..
jualan murah untuk org kekecik jek.. cecomel cam hakak ni x de..
eh nyampah ako
so hr ni merepot dok umah..
pas makan tidoooo
pastu makann lagiiii huwaaa ngerikkk
K Byee!!


No comments: