Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 June 2015

Sembang

Ceritanye cuti sabtu ahad beku jek kat umah..
x kemana sbb abg kau buat bodo jekk
dengki betolll...
lagi pon ahad tu ujan spanjang hr ade kawasan yg banjir..
dok lah dendiam kat umah..
musim ujan dok umahhh mmg lahhhh
makannnn ajekkkk kije.
pagi aku buat soto..
petang buat pizza roti hehe
sonang kije.. ni rasmi periuk ajaib baru.
org dah x guna aku baru hegeh2 nak beli haha...
beli sebab puasa nak dekat ni kan leh la masak sesenang cehhhh
 pizza roti ni snag nak mampos dak ica pon boleh buat nyaa
sos guna prego jek
pastu sosej tu goreng dulu ngan telo tambah la blackpaper skit.
malas aku nak tambah lada bagai bukan mana haha
pastu nak bagi gempak rupa pizza aku tepek cheese
blasah cheesedale jek senang...
pastu telan sodapppp...
ni semua pengaruh fb haha belambak jek org buat. telan2 ailio nengok he
K  BYE

No comments: