Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

17 May 2015

Johan

kamis ri tu sekolah kakak sukan.
kakak wakil rumah shahbandar untuk acara lempar cakera..
si kakak ni masa sekolah rendah time koku die cabot lari balik umahhh hahaha boleh?
tak sangka lah kan dah sekolah menengah satu murid satu sukan die dah terperangkap..
berani kau nak lari. mak kau seberang jalan jek haha...
kata die masa pemulaan semua jenis sukan kau kena cuba.. ye lah kena lah tau mana yg kau boleh buat..
kulit ya rabbiii haha belengas itam berbelang kehkehh...
sabo lah kakak oiiii... nmpk berkat sabau kau dapat lah...
lempau pon lempau lahhh janji adeee kan? 
K salamm


No comments: