Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

28 January 2015

Pagi tadi


Pagi tadi timbang
hehe... gigih dekat 2 mggu kasi turun hampir 2kg.
Persediaan untuk makan besar hari esok...
mintak2 jangan lah naik banyak esok puya pasal hehe..
ada yg tanya macam mana aku turun kan berat..
berat asl 81.1kg
ni gambar yg buat semangat aku naik. terlalu ngeri lihat babat sendiri hokk!
baik,
aku cita sikit..
nak turun kan kg kita kena ada displin tinggi..
aku bab makan x de displin. jadi aku ikot ape aku mampu..
aku x buat senaman. lutut aku sakit (alasan! tis tis)
ikot badan memasing. kau suka senam kau buat..
aku x suka. boleh? hehe aku pikir pepagi aku wat kije kat PD tu senam aku lah.. he
fasa pertama : 15/9/14
aku tak makan nasi selama 3 mggu.
menu aku dalam tempoh tu 
pagi telor rebus 2 biji
t/hari-ayam+sayur
elak makan malam..
tapi ada gak lah 3,4 kali tebabas hik
hasil dia :
turun 8kg. banyak jugak lah 8kg tu dlm tempoh 3 mggu x smpai.
tapi skrg ni aku dah x buat dah diet gitu..
sebab,
aku x de semangat tanpa nasik hehe... susah wehh..
sekarang ni aku pastikan aku mesti amik nasik sekali sehari pilihan sama ada pagi atau t/hari..
malam tak de nasik dik sory...
berat turun juga tapi lambat. 2 mggu turun sekilo ok lah kan.
kekadang x turun.. x pe lah. jangan paksa diri sangat.
usia bukan muda.
sekarang ni banyak baju kurung lama saiz M dah boleh pakai. 
saiz M baju kurung ajek.
yg pesen2 lom boleh.
tshirt sblom ni XL. sekarang ni dah selesa pakai L
Target aku 60 KG.... caiyokkkk!!!
K byee!

No comments: