Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

09 February 2015

Off Day!

Hari ni off, x ke mana pon..
belek2 hp baru perasan pic 2 mggu lepas. haha biasa lah dikk
hakk lupa masok pic berjimba dengan acu ko...
meh akk citer skit..
 ajak acu pi The shore.. sian akk lom smpai lg dikk..
taun lepas ajak laki lom siap lagikkk
membe aku kata cantik bila malam...
x pe malam kita tggu mood abg kau..
 menyinggah kat starbucks
 layan java chip. zila kenal kan java chip terus jatoh chinta...
tapi x leh selalau.... walau harga minyak turun kau turun harga ke?? hahaha...
pastu test salted crmel, bapak punyo sedap. kongsi ngan acu hehe...



cam biasa tandas die cantikk..
ehh tu tmpat awal2 kena tengokk,,,... tempat kalau gah cam ne tapi jamban cam hawaw x guna gak. kan?
tapi betol... cantik jamban die selesa hehe...
ape citer jamban ni hehe,,
pastu jalan keliling kawasan... the shore ni depan sg melaka...
masa aku pi ni angin bukan sepoi2... tapi angin tgh kuat sangat.. takot lah kak jijah hehe..
pastu tetiba jek dah ade kat mahkota parade hehehe
pegi cari makanan kegemaran... bento tu aku punyo.. 
 itu acu punyo... menjakon masak2 kat situ hehe... best le telo separoh masak gi tu...
 x semua benda aku boleh telah kat shushi king tu...  benda yg biasa aku telan jek... yg pelik2 kau x payah bagiii hahah..

 oh ini kegemarann.... salmon tu kalau makan gitu jek x boleh gak aku..
tapi yg ni ade chese sedap lahhh
 aku x kejau sangat nak "kurus"
matlamat aku nak kurang kan sikit berat.. kalau dapat banyak alhamdulilla..
masa berat 80 tu lutut aku sakit gilaaa...
skrg kurang..
tapi mmg susah habaq hangggg....

No comments: